Algemene voorwaarden shops

MART – 6 & 7 november 2021 – Stormkop

Laat je vooral niet afschrikken door de omvang van dit document. Goede afspraken maken goede vrienden. Je neemt toch zelf ook graag het zekere voor het onzekere? Veel leesplezier! Evelyne & Tine

Art.1 – WIE?

MART VOF organiseert een gezinsfestival met een gevarieerd aanbod (web)winkels en ontwerpers, foodtrucks en workshops.

Inkom voor een dagticket bedraagt €14 vanaf 15 jaar. Tot en met 14 jaar betaal je €6 inkom.

Art. 2 – WANNEER

2.1 De eerste editie van MART gaat door op zaterdag 6 november 2021 van 10u tot 18u en zondag 7 november 2021 van 10u tot 18u in Stormkop, Droogdokkenweg 4, 2030 Antwerpen.

2.2 Je kunt je stand opbouwen op vrijdag 5 november 2021 vanaf 17u tot 20u, zaterdag 6 november 2021 vanaf 8u en we verwachten dat je klaar bent met je stand ten laatste om 09u30  op zaterdag.

2.3 Voor de afbraak van je stand heb je tijd op zondag 7 november van 18u tot 20u.

2.4 Tijdens de openingsuren van het festival ben je verplicht je stand te bemannen. Wacht ook tot 18u om te starten met de afbraak van je stand op zondag. Niets is zo ongezellig voor de bezoekers als standhouders die al aan het afbreken zijn en bovendien is de kans dat je nog iets verkoopt, zeer klein.

Art. 3 – Kostenplaatje

3.1 Verplichte kosten – Standhouders

  • Ministand 2m X 2m
    € 185,00
  • maxistand 2m x 4m
    € 370,00
  • cateringstand (foodtrucks etc) – incl. elektriciteit
    € 250,00

3.2 Optionele kosten

  • Tafel
    € 5,00
  • Stoel(en)
    € 2,00
  • Persoonlijke BC terminal (facturatie via onze partner Easy Payment Services)
    € 75,00
  • Verzekering persoonlijke BC terminal (facturatie via onze partner Easy Payment Services)
    € 10,00
  • vergoeding opruimen achtergelaten afval
    € 50,00

3.2.1 Alle prijzen vermeld zijn exclusief 21% BTW.

3.2.2 Als standhouder / workshopgever draag je de volledige verantwoordelijkheid over je stand. Als we na afloop van MART kunnen vaststellen dat panelen, eventueel gehuurde tafel(s) en stoel(en) niet in de staat zijn waarin wij ze je gegeven hebben, wordt er een vergoeding van 50 euro aangerekend aan de standhouder.

3.2.3 Laat je je stand(plaats) op zondagavond volledig opgeruimd achter, als de organisatie na afloop van MART nog afval moet verwijderen, worden ook hier de kosten verhaald op de standhouder.

3.2.4 Je brengt je gehuurde tafels en stoelen op het einde van MART (zondag 7 november 2021)  zelf terug naar de daartoe voorziene rekken.

3.3 Inbegrepen in het standgeld

3.3.1 vermelding op de website www.m-art.be

3.3.2 promotiemateriaal : affiches en flyers

3.3.3 een Wees Welkom Goodiebag

3.3.4 enthousiaste organisatie, die openstaat voor al je vragen & zorgen !

3.3.5 25 euro administratieve kosten

3.3.5 online publiciteit op sociale media

Art. 4 – Inschrijving

4.1 Als standhouder/workshopgever dien je te beschikken over een geldig ondernemingsnummer.

4.2 Je meldt je aan als standhouder/workshopgever door het online inschrijvingsformulier volledig in te vullen.

4.3 Er zijn 2 inschrijfmomenten

4.3.1 De aanmeldingen starten op 5 juli 2021 en lopen tot 31 juli 2021

4.3.2 Als je inschrijft na die datum, kom je automatisch op de reservelijst terecht. Zo’n inschrijving valt onder dezelfde annulatievoorwaarden (Art. 5).

4.4 Let op: aanmelding is geen garantie voor deelname; je bent pas zeker van je deelname als je via e-mail een bevestiging van selectie hebt gekregen van de organisatie. Deze bevestiging valt in je mailbox uiterlijk 08/08/2021.

4.5 Indien je geselecteerd bent, verwachten we dat je in het bezit bent van de verplichte polis burgerlijke aansprakelijkheid.

4.6 Samen met je bevestiging ontvang je ook meteen je factuur. Wie de factuur niet tijdig (binnen de 14 kalenderdagen) betaalt, is niet langer van deelname verzekerd.

4.7 De betaling van de factuur gebeurt via het rekeningnummer BE67 363189154787 en dit uiterlijk 14 kalenderdagen na ontvangst van de factuur.

4.8 Alle prijzen vermeld zijn exclusief BTW.

4.9 Om je inschrijving te vervolledigen, stuur je ons na selectie je grafische materiaal door (zie checklist inschrijving, die ontvang je na je selectie)

4.10 We proberen het festival doordacht in elkaar te puzzelen. Het is onbegonnen werk om elke aparte standhouder/workshopgever inspraak te geven wat betreft je favoriete plaatsje. Bedankt voor jullie begrip.

4.11 Door deze inschrijving verklaar je je akkoord met de algemene voorwaarden.

Art. 5 – Annuleringsvergoedingen

5.1 Wij selecteren onze standhouders/workshopgevers ten laatste 31 juli 2021.  Indien je na deze datum annuleert, dan rekenen we je een administratieve vergoeding aan van €25,00 excl. 21% BTW.

5.2 Annulatie vanaf 1 autustus 2021 tot en met 31 augustus 2021 : €25 excl. BTW administratieve kosten

5.3 Annulatie vanaf 1 september 2021 tot en met 31 september 2021 : 50% van de standhuur

5.4 Annulatie vanaf 1 oktober 2019: 100% van de standhuur

5.5 Annulatie kan enkel schriftelijk gebeuren via mail op info@m-art.be .

5.6 Pandemie: Het evenement wordt georganiseerd volgens de pandemiemaatregelen die op dat moment gelden. Als de maatregelen op dat moment van die aard zijn, dat we onze minimum capaciteit niet kunnen behalen, dan wordt het evenement geannuleerd en krijgen de standhouders het volledige standgeld terug.

Art. 6 – Standhouders

6.1 Wij verwachten dat je je stand inricht binnen jouw gereserveerde ruimte. Teveel ingenomen plaats mag en kan niet in het kader van de brandveiligheid en wordt later gefactureerd.

6.2 Het is leuk als iedereen op de festivaldagen zelf net zo enthousiast is als wij, het geeft de klanten een goed gevoel en op die manier maken we er samen een fantastisch evenement van dat hopelijk voor herhaling vatbaar is !

6.3 Indien je elektriciteit aanvraagt voor op je stand, voorzie dan zelf verdeelstekker(s) en verlengkabel(s). Wij voorzien 1 punt voor jou.

6.4 Het is verboden om muziek af te spelen op je eigen stand, sfeermuziek is inbegrepen in het standgeld.

Art. 7 – Controles

7.1 Zorg ervoor dat AL je artikelen duidelijk zichtbaar geprijsd zijn.

7.2 Als je personeel tewerkstelt op je stand, zorg er dan voor dat zij wettelijk in orde zijn, je moet er immers altijd rekening mee houden dat er controle kan langskomen.

Art. 8 – Promotie

8.1 Na de definitieve inschrijving ontvang je van ons een promopakket (met flyers en affiches) We rekenen erop dat elke deelnemer ook zijn steentje bijdraagt aan de promobom en zo vermijdt dat al dit mooie promomateriaal bij het oud papier belandt.

8.2 Het evenement wordt luidkeels aangekondigd via verschillende perskanalen.

8.3 We verspreiden 15000 flyers, 300 A3-affiches over Antwerpen en omstreken.

8.4 Het is niet toegelaten om affiches op te hangen in de toiletten.

Art. 9 – Aansprakelijkheid

MART VOF kan niet aansprakelijk worden gesteld voor diefstal, ongevallen en/of directe of indirecte schade van welke aard dan ook die ontstaat door deelname aan MART op 6 en 7 november 2021.

Art. 10 – Betwistingen

Uitsluitend het Belgische recht is van toepassing en enkel de rechtbanken van Dendermonde zijn bevoegd.

Heb je nog vragen of opmerkingen ? De organisatie helpt je graag verder !
info@m-art.be