Dé pop-up voor families, met shops, cultuur en ateliers

Over MART

MART is een initiatief van Lijstjestijd en Maison Slash. Bij Lijstjestijd werder er in de afgelopen twee jaar al meer dan 25000 verlanglijstjes opgesteld met cadeautjes uit om het even welke online shop. Webshops zijn helemaal geweldig, maar af en toe is het ook aangenaam om de marchandise in je handen te voelen. Om nieuwe shops te ontdekken. Om in real life je aankopen te doen. Mensen willen bovendien niet alleen winkelen. Dus wat als je de leukste shops naar een inspirationele omgeving brengt en er vervolgens een hele beleving rond bouwt?

Een geweldig idee om mee aan te kloppen bij Maison Slash, een online lifestyle magazine voor rocknroll ouders die meer zijn dan mama of papa alleen. Intussen lezen al meer dan 80000 ‘slashparents’ maandelijks het magazine, en komen ze massaal naar de Family Rave Parties in verschillende discotheken in het land. Daarnaast mag Maison Slash zich ook het allereerste #parentfriendly marketing & creative agency van de wereld noemen.

Kortom, twee partners ‘made in heaven’ om samen iets als MART uit de grond te stampen. Een geweldige pop up waar gezinnen niet moeten kiezen, maar volop kunnen genieten van én shoppen, én cultuur, én lekker eten, én toffe ateliers. Graag gedaan.